FANDOM

Kétrészes Aliens képregény. Első része Advent, második része Terminus névre hallgat. A Dark Horse Presents 42-43. számában jelent meg 1990 július-augusztusban. A történetet és a rajzokat Paul Guinan készítette, Willie Schubert a szöveget, Rachelle Menashe színezte és Randy Stradley szerkesztette. Guinan készítette a borítórajzot.

Az Aliens képregények vonalában az Advent/Terminust egy időben adták ki mint az Aliens: Earth Wart, utánuk adták ki az Aliens: Countdown képregényt.

Történet

Egy ismeretlen nevű bolygón számos piramist találnak az ásatások közben. A bolygónak viharos magnetoszférája van, kiszáradt bolygó, de valaha egy intelligens faj élt itt. A piramisokban számos kőtáblába vésett írást, drágaköveket, fémeket és ismeretlen ötvözeteket találnak más leletekkel együtt. Ez eddig jól is hangzik, de a piramisok a halál csíráit is rejtik, alien tojások képében, számos kutatócsapat tűnt már el emiatt. Egy ilyen piramishoz érkezik egy négyfős csapat: Wellington Frick a pénzes férfi, aki hírnévre vágyik, titkárnője Belle a szintetikus, Emil Zorn, aki Frick testőre és egy felbérelt operatőr: Posada.

Bemennek a piramisba, ahol lefordítanak pár szöveget, kiderül, hogy spirituális áldozatokat mutattak itt be. A csapat kinyitja a főterem bejáratát. Egy szarkofágot találnak, amit még a fáraók is irigyelnének, ezen kívül néhány idegen tojást és az előző csapat három csontvázát találják, amikből már rég megszülettek az idegenek. Előjön az egyik alien és kettétépi a szintetikust, Zorn gyorsan szétlövi a lényt, a trió kimegy a teremből és lezárják az ajtót.

Posada le akarná filmezni a harcot, ezért mennek vissza. Zornt ezúttal a második xeno savas vére intézi el, a duó menekülne, de az operatőr leüti Fricket, hogy ő vele foglalkozzon a lény. A gazdag férfira arctámadó kerül, miközben Posada elmenekül és készülne felszállni a hajóval, ám a harmadik idegen ott széttépi. Ennek a csapatnak is vége, de egy újabb érkezik.

Galéria