FANDOM

A David Bischoff által írt könyvet 1994 januárjában adta ki a Bantam Book. A könyv a képregény alapján íródott és mint a többi képregény adaptációban, ebben is vannak eltérések. A Királynő Nevében folytatása Aliens: Stronghold néven jelent meg, ami nem lett könyvlapokra adaptálva.

Történet

Miután egy csapat álmodó elvitte az anyakirálynőt, a Xenomorph Primeon változások történnek. Létrejön a vörös anyakirálynő, ami soha nem jött volna létre, mert normál esetben az anyakirálynő azonnal megsemmisíti a tojást. Ám mivel az anyakirálynő nem volt a bolygón, így létrejött a vörös anyakirálynő, hamar létrejönnek a vörös idegenek ezrei. Évekig él békében a két fészek, amíg el nem kezdenek harcolni. A fekete és vörös xenok csak szaporodnak és harcolnak, miközben a Föld nevű bolygón már fajtársaik az utolsó napjaikat élik.

2210, a Föld-Alien háború 18. éve. Los Angelesben egy kisebb fészket készülnek felszámolni a 69. I.M.F. Szakasz emberei Alexandra Lee Kozlowski százados vezetésével. Peter Michaels hadnagy, 19 másik katona és egy M-23-as tank készül a támadásra. 5 alien támad rájuk, de gyorsan kilövik őket, a fészekben 15 megfertőzött embert találnak, akiket elégetnek a bennük lévő idegenekkel együtt. További 5 xeno megölése után elérnek egy termet, ahol egy nagy gömb van. Tévesen pempőnek hiszik (a szakasz feladata pempő és alien DNS szerzése a tudósoknak), Peter hadnagy megindul lecsapolni. Egy alien mászik ki a gömbből és rátámad a hadnagyra. A katonák kilövik a lényt, de a savas vér szétmarja a tiszt arcát. Kozlowski elveszti szerelmét és évekig rémálmok fogják kísérteni. Az akció további része veszteség nélkül lezajlik.

2213 tavasza. A Jóakarat Játékokat (ami az Olimpiákat helyettesíti) először Irakban, Bagdad városában tartják meg. Jack Oriander amerikai 100 m-es futó felkészül a versenyre. Előtte két pirula Xeno-Zip-et vesz be, amitől irdatlanul megnövekszik a fizikai és szellemi ereje. A versenyt megnyeri és még négy másodperccel megdönti a rekordot. Azonban a szer miatt nem tud megállni és átszakítja a lelátó plasztikfalát és egy acélgerendára szúródik fel. A USCM ezredese, Leon Marshall felvételeken látja, ahogy a hulla zsebéből kiveszik a xeno tablettákat, a tudósokat a szer vizsgálatára állítja. Megtudja, hogy a tablettákban levő szerek (pempő + kevés anyakirálynő pempő) szuper katonákat tud létrehozni (az anyakirálynő pempő is elég, de mivel abból kevés van és szintetikusan állítják elő, a szer rosszabbnak minősült néhány ember esetében). A sereg már nem kap jelentős összegeket, ami előbb-utóbb egy újabb háború elvesztését jelenti (minimális modernizációkra futja, amik nem lennének elegek egy esetleges háborúra). Az ezredes a katonákat akarja szuper emberekké tenni. Ezt egy Delmore Burroughs nevű tábornok előtt bemutatja a Quantico Tengerészgyalogos Táborban (egy héttel Jack halála után). Távcsővel szemlélik, ahogy Willie Pinnock (gyenge, békés katona) a tabletták hatására az izomkolosszus testalkatú katonákat könnyen megveri, de a közlegény elszabadul és gyilkolni kezd. Négy katonát öl meg (köztük két fegyverest) és az ezredes felé tart, hogy lelője. Leon a súlyosan sérült katonát csak egy páncélököllel tudja semlegesíteni. A tábornok látván az iszonyú pusztítást, engedélyezi a szer katonai használatát.

Daniel Grant, a Grant Corporation vezetője beszél a Neo-Pharm egyik tudósával, dr. Patrick Wyckoff-fal, aki behívja még dr. Amos Begallit. Elmondják Grantnek, hogy a Xeno-Zip-et már szintetikusan állítják elő, ami néhány emberre negatív hatással van. A 2207-ben szerzett anyakirálynő pempő fogytán van, ahogy a pempő is. Az egyetlen hely, ahol anyakirálynő pempőt lehet találni, a Xenomorph Primeon van. Grant kikel magából, hiszen így is eladósodott (habár a gazdagság látszatát mutatja) és képtelen egy kétes akciót indítani. Ekkor telefonon keresik Grantet, nem más mint Burroughs tábornok.

A sereg fejesei és Grant találkoznak Washingtonban. A sereg Grant rendelkezésére bocsát egy hajót és katonákat, hogy megszerezzék az anyakirálynő pempőt. A seregnek szüksége lenne a Xeno-Zipre (amelyikben eredeti anyakirálynő pempő van), hogy a katonákat szuper emberekké tegye. A USS Razziá-t bocsátják rendelkezésére, amin tengerészgyalogosok lesznek Kozlowski ezredes vezetésével. A hajón néhány Neo-Pharm tudós is utazni fog.

Egy hónap múlva. Grant egy újabb nővel vacsorázik (nagy szoknyavadász), megjelenik a MedTech legfőbb részvényese, Lardner Foxnall és burkoltan közli, hogy tud az expedícióról, később Morton Fisk az alvilág feje látogatja meg Grantet és közli: nem kapta meg a pénzét és már nincs több ideje. Miután Fisk távozik, Grant éppen menne a mosdóba, mikor géppuska lövések záporoznak arra a helyre, ahol nemrég Grant ült. A nőt széttépik a lövedékek, de Grant ekkor már az életéért fut, az estét egy sikátorban tölti. Másnap a Razziához menekül, ahol Kozlowskinak azt hazudja, hogy mégis a csapattal tart (Koz tudja, hogy hazudik). Grant megismerkedik néhány katonával, köztük van Lars Henrikson tizedes (akiben később megbízik), Ellis meg Jastrow közlegény és Edie Mahone őrvezető (akit elcsábít mint a többi nőt a Földön). A hajó Philliph Hastings kapitány irányításával elindul a hat hetes útra.

A.g.n

Az amerikai kiadás borítója.

A célbolygó előtt a 36 katonának bemutatják az új kísérleti saválló páncélt, a Z-110 Savközömbösítő Harci Viseletet. A landolásig még négy nap van hátra, Grant és Mahone éppen kettesben vannak, amikor Kozlowski megszakítja őket, Grant elcsábítja Kozlowskit. Néhány órát együtt töltenek (először utálták egymást, de később egyre jobban vonzódnak egymáshoz). Másnap Grant megmutatja azt a két szintet, ahol a tudósai dolgoznak. Csak Kozlowski és Lars láthatja a dr. Muray Friel által létrehozott klónt, aminek csak a torzója van meg, benne egy leendő királynővel, hogy az akció után alien kolóniát csináljanak, ahol pempőt szereznek. Az ezredes inkább megölné a xenot, de nem teheti. Az éjszaka valaki szabotázst hajt végre és a xeno megszületik, de a biztonsági berendezés megöli.

A bolygóra a USS Hangyász nevű landolóhajóval érkeznek (Lenny Fitzwilliam és Tank Tanarez vezetésével). Mindenki megdöbben, amikor látják, hogy a vörös és fekete xenok egymást ölik, kivéve Begallit, aki számított erre. A landoláskor több száz alien ég el. Seamus O'Connor tizedes a Határvonal Kiterjesztő Szigony segítségével létrehoz egy energiafalat a hajó körül (a mező tucatnyi alient vág ketté), a maradék 25 alient, amik a hajó közelében rekednek a katonák könnyen elintézik. Argento őrmester a tüzérségi ágyúkkal készül minél több idegent megölni, miközben O'Connor kikapcsolja a mezőt, hogy újabb szigonyokat lőjön ki, amivel kiszélesítik a területet. Az egyik cölöpöt a sav szétmarja és az idegenek özönleni kezdenek. Argento több ezer alient lő szét mielőtt meghal, a helyzetet Mahone menti meg, mikor az ágyúkkal eléggé megtisztítja a helyet, hogy az erőteret be lehessen kapcsolni. A katonák 6 főt vesztenek (köztük Jastrowot is), a tengerészgyalogosok számítása szerint 6000 alient sikerült megsemmisíteniük.

A katonák tanácskozni kezdenek, hogy mit tegyenek. Elfogadják Hastings és Begalli ötletét, miszerint atombombát dobnak a vörös fészekre, hogy a fekete xenok majd a túlélőket kezdjék vadászni. Grant is a katonákkal akar tartani, mert ennyivel tartozik a halott tengerészgyalogosoknak. Amikor a páncélját venné fel, egy számára elhelyezett tojásból előkerül egy arctámadó és próbálna Grantre ugorni. A férfi elég ideig kitart, hogy Koz megérkezzen és szétlője a lényt.

A vörös fészket megsemmisítik és az utasítás nélkül maradt vörös xenok (az anyairálynőjük is a fészekben volt) könnyű prédát jelentenek a fekete alieneknek. A katonák bejutnak a fekete fészekbe egy tartálykocsival, az egységet Begalli vezeti feromon érzékelővel, ami az anyakirálynő pempő felé viszi őket. A kevés alient, amik a fészek előtt vannak, könnyedén lelövik. Bent négy palatine támad rájuk, likvidálják őket két katona élete árán. Az anyakirálynő termébe csak Begalli, Lars, Koz és Grant megy le, miközben Mahona, Clapton és Dicer adja a hátvédet. Az anyakirálynő nem tesz semmit, mert a több ezer xenot parancsolja harcba a vörösök ellen. Grant faggatja Begallit, hogy miért szabotálta az akciót, mire a doktor elmondja, hogy ahhoz semmi köze és csak híres tudós akar lenni. Begallit a megmozduló anyakirálynő megöli, a lény másodpercekkel később meghal Koz és Lars lövéseitől. Az anyakirálynő pempőt a kocsira pumpálják és már mennének el, amikor Lars lefegyverzi őket. A tizedes állt a szabotázsok mögött, mert a MedTech megfizette.

A tizedes lábon lövi Kozt, több lövésre már nem jut ideje, mert Grant lerohanja és eszméletlenre veri. A tartálykocsival elindulnak a hajó felé, de a xenok kezdenek előjönni. Larst észhez térítik, elkezd harcolni Granttel. A milliárdos győz és a tizedessel lenyelet egy jó adag Xeno-Zipet és ledobja a kocsiról. A tizedes a drog hatására Istennek hiszi magát és fegyverével hatalmas pusztítást visz végbe, a túlerő így is legyőzi. Koz a tartálykocsival eljut a landoló egységhez (Mahone és a két katona is csatlakozik hozzájuk) és felszállnak. Ellis az ágyúkkal elkezdi lőni a rohamozó lényeket, hogy a felszállást ne kockáztassák. 2500 gallonnyi anyakirálynő pempőt sikerült szerezni, ami 100 évre elég és a Grant Corp. már kifejlesztheti saját királynőjét. A hajóból még ledobnak egy atombombát a fekete fészekre és elindulnak vissza a Földre. Grant megpróbálja az ezredest rábírni, hogy jöjjön a cégéhez, de a nő nemet mond, mert ő a seregben érzi magát jól.