FANDOM

A Dark Horse Comics adta ki ezt a nagyon rövid fekete-fehér képregényt. Az Aliens: Special-ben jelent meg egy másik képregénnyel 1997 júniusában. Darko Macan írta a történetet és Frank Teran rajzolta. Philip Amara és Scott Allie szerkesztette, Teran a borítót csinálta. Az Aliens Omnibus: Volume 6 részeként újra kiadják 2008 decemberében.

Történet

Egy ismeretlen telep, egy tengerészgyalogos próbál kijutni a fészekből, ahol felkoncolt bajtársai tetemei között próbál még időben kijutni, ugyanis anno időzítettek egy bombát. Csupán 45 másodperc maradt a robbanásig, ami megsemmisítené a fészket és mindent, ami ott van, köztük az alakulat egyetlen túlélőjét is. A tetemek közül egy katona tér magához, ám mivel fertőzött, így bajtársa gyorsan kegyelemlövésben részesíti.

Az ismeretlen katona már majdnem kijut, de a királynő kerül vele szembe, ami ennél is rosszabb, hogy lejárt az idő. A robbanás kilöki a bőrnyakút a fészekből (ami a magaslatra épített telep tetején van), de szerencséjére megkapaszkodik a királynő farkában. Egy újabb robbanás következtében a királynő megsérül egy repesztől, a sav pedig a katona arcába hullik. A kibírhatatlan kínok között a férfi felébred a Dropshipen, a társai még életben vannak és készek a bevetésre. Csupán álom volt az egész, vagy csupán előérzet?