Advertisement

A Taurus 7-es egy telepese. 40 év körüli lehet, rendkívül fehér bőrrel és sovány alkattal. Hozzátartozói nincsenek, egyszer majdnem lett egy babája, de az a szülés közben meghal. Szeretne egy második gyermeket, de az alienek feltűnése ezt keresztülhúzza. Az amúgy rákos Alice viszont megkapja vágyát, anya lehet, mielőtt meghal. A királynő nagylelkű, míg másokat a fészekfalba ágyaznak, addig Alice szabadon mozoghat a fészekben, hiszen boldogan adja önként az életét, hogy megszülessen "gyermeke".

Betolakodók

Két raj tengerészgyalogos tör be a kolóniába. Az alienek végeznek velük, vagy gazdatestként elhurcolják őket. Michael Lombardo őrvezető azonban egyedüli túlélőként eljut a fészekig és megpillantja a szakadt ruhájú, csapzott hajú nőt, ami még így is szépnek látszik. Az ijedséget betudja annak, hogy Alice az alienektől fél és nem tőle. Négy alien tart a katona felé, aki magával viszi a nőt (akit nyugtat), majd gránáttal megsemmisíti a támadókat. A katona úgy véli a civil bizonyára megsüketült egy időre, ezért nem válaszol a feltett kérdésekre.

Később Alice elmondja a nevét és hogy ő az egyedüli túlélő. Az őrvezető ennek csak örül, mert most azonnal elhúzhatnak innen és nem kell túlélőket keresni. Alice jól láthatóan tart a katonától és a sötétben segítség után néz, az őrvezető ezt betudja a sokk hatásának. A férfi jelentést tesz a parancsnoknak, miszerint kifelé jön a telepről. Alice segít a navigálásban, miközben beszél a katonának az életéről. Megnyugtatja a férfit, hogy nem kell félni az alienektől, azok nem követik őket. A katona tudni akarja, hogy a nő miért ennyire biztos ebben, de a válasz úgy meglepi, mint az, hogy Alice a tőle kapott tőrrel felmetszi az őrvezető torkát. Az alienek nem jönnek, mert mást küldtek maguk helyett, őt. Az őrvezető nem érti miért történt az árulás, miközben a vérveszteségtől kezd összeesni, Alice válaszol neki. A királynő kegyes volt, lehet egy gyermeke, egy utódja, mielőtt meghal, Alice számára pedig ez nagy lehetőség, hogy ha egy kis időre is, de anya legyen. Miközben az őrvezető kivérzik, még látja, hogy Alice mellkasából kitör annak "gyermeke".

Előfordulás

Advertisement