FANDOM

A Central Space Consortium gyarmata, ami a cég ékköve volt, amíg a gyarmati háborúk alatt Alexandria függetlenedett. A háború alatt az ICC és a cégek levernek minden rebellis gyarmatot, ám Alexandria ellenáll. A 2170-es évek végére a felkelők hatalma eme bolygón kívül a Ventixre és a Crestus Prime helyőrsökre terjed ki, amiknek elfoglalása az ICC/céges csapatok számára csak nagy veszteségek árán menne. Éppen ezért dönt úgy az ICC, hogy blokád alá vonja a felkelőket, hogy majd így törje meg őket.

Felszín

A terraformálás tökéletesre sikerült, a levegő lélegezhető és az időjárás is kellemes. Az idő nagy részben forró és száraz. A bolygón pár nagy kiterjedésű víztest található (ezekben terem a hyper-algae), a főbb települések ide épülnek (ezek a sarkokhoz, mintsem az egyenlítőhöz vannak közel). A víz iható és a mezőgazdaságban is használható, a sarkokról szokták szállítani a bolygó más részeire. Bár ez viszonylag költséges, de a kormány nem spórol, így nincs hiány és az emberek nem szomjaznak.

A települések a mérsékelt égövi északon vannak. Az ipartelepek a városok szélein, vagy azon kívül vannak és megvannak erődítve, hogy háború esetén a védők használhassák. A háborús fenyegetettség miatt számos földalatti bunker és élelmiszerraktár van. A civileknek kötelező 18 és 22 éves koruk közt négy évig a seregben, vagy a közszolgálatnál szolgálniuk. Sokak ezt úgy töltik le, hogy egy technikusi, vagy kereskedelmi intézménynél dolgoznak, vagy társadalomsegítő (akik egy adott települést tartanak fenn, például mezőgazdasági munkásként, vagy orvosként, építőként, stb) programokban vesznek részt, esetleg a terraformálásban segítenek. Csupán kevesen jutnak el odáig, hogy beválasszák őket a seregbe, de ez nagy dicsőségnek számít, hiszen ha kell, életét áldozhatja Alexandriáért. A katonákat mindenki nagy tiszteletben tartja, hiszen ők azok, akik a szabadságért küzdenek.

Blokád alatt

A blokád miatt virágzik a csempészet, a CMC-s és céges csapatok nagy erőket használnak fel a csempészhajók, konvojok leállítására, emiatt gyakoriak az űrcsaták, ahol Alexandria hajói a csempészek védelmére sietnek. Ha a csempészet nem lenne elég, Alexandria mivel fejlett iparral rendelkezik, ezért szinte önellátó. A lakosság 30 millió főt tesz ki, ami szépen gyarapodik. A bolygón demokratikus köztársaság van, ami nehezen lefizethető, mindent megtesznek azért, hogy függetlenek legyenek az ICC-től és a cégektől. Az űrhajók építése a legjobban működő ipar, ami a bolygó számára fontos, hiszen flotta nélkül nem védhetik magukat. A termelés majdnem önellátó, csupán pár komponenst kell becsempészni az ICC területeiről.

Alexandria lakói jól tudják, hogy nincs esélyük a győzelemre, csupán abban reménykednek, hogy kedvező feltételek mellett sikerül befejezniük a háborút. Erre meglehet az esély, mert az ICC és céges csapatok már eddig is nagy veszteségeket szenvedtek, a blokád sem működik. Ha egyszer az ICC/céges csapatok teljes erőből megindulnának, a felkelők elesnének, persze a támadók nagy veszteségeket szenvednének.

Előfordulás