FANDOM

Szülei és fivérei egy montanai farmon élnek, amíg az alienek meg nem ölik őket, csak Kozlowski marad a családból életben, felnőttként ezt kamatostul visszafizeti majd a xenoknak.

I.M.F.

Az I.M.F. katonáinak egyike lesz és századosi rangig viszi (miközben több fészket számol fel csapatával), a 69. I.M.F. szakasz vezérévé válik, ahol szerelme, Peter Michaels hadnagy is szolgál.

2210-ben Los Angeles (ekkor Kozlowski 28 éves, barna hajú, izmos, szívós, széles csípőjű nő. Sötét szemöldökű és barna szemű) egy banképületében szakaszával egy újabb xeno fészket indulnak felszámolni. Rutin feladatnak indul, de nem az lesz, az akcióban Peter Michaels meghal (a fészket sikerül felszámolni). Peter halála évekig kísérti a nőt, aki átmegy az USCM-be.

Fontos küldetés

A virginai Quantico táborban esik át a kiképzésen, 2213-ban már ezredes a tengerészgyalogosok között. Megkapja a Kongresszusi Becsületérdemrendet a tetteiért, amit az Észak-Amerikában vívott harcokban érdemel ki, utána átesik egy speciális kiképzésen, ami lehetővé teszi, hogy eredményesen küzdhessen az űrben és más világok felszínén a xenok ellen.

2213 tavaszán, Camp Kennedy-ben Kozlowski másnaposan kap egy hívást Delmore Burroughstól, miszerint utazzon Washingtonba egy megbeszélésre. Mint kiderül, őt bízzák meg azon 36 katona (vele együtt) vezetésével, akik a Xenomorph Primera indított anyakirálynő pempő szerző akcióra mennek. A USS Razzia fedélzetén indulnak el néhány Neo-Pharm tudóssal és Daniel Granttel. Kozlowski és Grant kezdetben utálják egymást, de idővel egyre jobban kezdik egymást megszeretni. A tengerészgyalogosokat az ezredes választotta ki, mindegyikük harcedzett és jó katona.

Úton

Mindössze 6 hét alatt megteszik a Föld-Xenomorph Prime távot, az érkezés előtt négy nappal már mindenki talpon van, Kozlowski ellenben már ezelőtt két nappal felkelt, hogy tanulmányozza a meglévő feljegyzéseket a bolygóról (Billie és társai). Az eligazításon (amire a kapitányt, Philliph Hastingsot is elhívta, de az nem jön el) a szokásos alien elleni harcot magyarázza el, illetve bemutatja a Z-110 Savközömbösítő Harci Viseletet.

Az este Grant szobájához megy, hogy kiszedje belőle: mi van a tudósok által uralt két szinten. A szobában bár ott van Grant, de Edie Mahone őrvezető is (az ezredes egy légyottot szakított félbe). Az őrvezető távozik, a milliárdos és ezredes kettesben marad, Kozlowski csupán azért marad, mert még nem szedte ki a férfiból mit csinálnak a tudósok (illetve közben drága pezsgőt ihat). Grant megpróbál rámozdulni az ezredesre, de csak annyit ér el, hogy Kozlowski egyetlen ütéssel kiüti egy időre. A milliárdos bocsánatot kér és mivel némileg részeg, elbeszéli a saját életét. Grant bármennyire is akarja maradásra bírni, Kozlowski idővel távozik.

Szabotázs

Reggel Grant megmutatja (az ezredesen kívül Lars Henrikson tizedes is itt van) mi folyik a Neo-Pharm által használt két szinten: egy klón torzójában növekedő leendő királynő, ami majd végtelen pempőt fog előállítani az akció után egy tenyésztelepen. Természetesen Kozlowski megsemmisítené a lényt, de dr. Muray Friel és dr. Amos Begalli meggyőzik, hogy a xeno semmiképen sem tud világra jönni amíg ők nem akarják, ráadásul jó a biztonsági rendszer is.

Később a menzán kitörnek az indulatok, Henrikson megszorongatja az őt szidalmazó Jastrow közlegényt. A két férfit Kozlowski állítja le, majd Granttel távozik, hogy megbeszéljenek pár dolgot. Az éjszaka szabotázs történik, a leendő királynő megszületik, szerencsére a védelmi rendszer végez vele. Grant és Kozlowski odasiet, Begalli magyarázza el nekik mi történt (dr. Friel az ezredest gyanúsítja a szabotázzsal). A milliárdos és az ezredes a tanácsterembe vonul, hogy megvitassák ki is lehet a szabotőr.

Könnyű harc

A Hangyász fedélzetén érnek talajt a xenok bolygóján, bár számítottak rá, mégis meglepő látvány tárul eléjük: az idegenek egymást ölik (a normál xenok harcolnak a vörös alienekkel. Az ezredes javasolja a két pilótának, hogy landoláskor a fúvókákkal égessenek szét egy rakat idegent. Ezután gyorsan használják a Határvonal Kiterjesztő Szigonyt, amivel egy energiamezőt hoznak létre a landolóegység körül. A burkon belül 25 alien reked, amiket a katonák könnyen likvidálnak, csupán az utolsó xeno jelent gondot, mert a hajóra mászik és ezért nem lehet lelőni. Kozlowski hálóvetővel ártalmatlanítja, Henrikson pedig szétlövi.

Jastrow közlegény javasolja a patkódobálást, az ezredes ezt megtetézi azzal, hogy az ebédet a hajón kívül tálalják. Grant a landolóegységre hívja Kozlowskit, hogy megint megbeszéljék ki lehet az áruló. A beszélgetés alatt Grant bevallja szerelmét, amit Kozlowski csak egy gyors csókkal honorál mielőtt távozna.

Veszteségek

Megindul az erőtér kiterjesztése a fészekig. A tüzérségi üteg több ezer xenot semmisít meg, helyükre pedig újabb oszlopok kerülnek, amik majd egy energiafalú folyosót hoznak létre. A katasztrófa azzal kezdődik, hogy az egyik oszlop felmondja a szolgálatot a sav miatt. Az alienek százával rohamozzák a katonákat, akik 6 fős veszteség árán, de helyrehozzák az energiafalat.

A landolóegységben végbemegy a megbeszélés, ahol megoldást találnak a fészekbe való bejutásra: atomot dobnak a vörös fészekre, ahol a vörös anyakirálynő van. A legyengült vörös idegenek ezután támadásba mennek és távolra kerülnek az anyakirálynőtől, ahová majd a katonák mennek. Grant személyesen akar az akcióban részt venni, ezért elmegy felvenni a páncélzatát. Kozlowski időben érkezik, hogy megmentse a milliárdost egy arctámadótól. Az ezredes elrúgja, majd célzott lövéssel megöli a lényt, amit személyesen Grantnek szántak (a szekrényben egy tojást helyeztek el, amin érzékelővel ellátott béklyó volt).

Végjáték

A terv beválik, az anyakirálynő fészkében csak négy palatinet kell megölniük (egyel az ezredes végez). Az úrnőhöz Grant, Kozlowski, Begalli és Henrikson megy a pempős kocsival. Grant úgy véli, hogy Begalli a szabotőr, ezért kérdőre is vonja, de mint kiderül, nem ő az. A figyelmetlensége következtében az anyakirálynő (ami eddig nem mozdult, mert alattvalóit irányította a vörös idegenek ellen) szekunder nyelvével kivégzi. A hatalmas lényt a tizedes és ezredes pár plazma lövedékkel megölik és lecsapolják a pempőjét.

Ekkor Henrikson rájuk fogja a fegyverét, ugyanis mindvégig ő volt a szabotőr. A tizedes lábon lövi Kozlowskit (a páncél bár megvédi, de így is combcsonttörést szenved el). Grant meglepő gyorsasággal és erővel lefegyverzi az árulót, de nem öli meg. Az ezredes a pempős kocsit (megtöltve 2500 gallon anyakirálynő pempővel) vezetve jut fel a Hangyászra, a nyomukban levő alieneket sikerül eléggé lelassítani a Xeno-Zippel (amit Kozlowski is szed, bár próbál róla leszokni) teletömött Henriksonnal.

Az akció sikeres. Grant megpróbálja az ezredest a cégéhez csábítani, de ő marad a katonák világában, mert két dolgot szeret a világon: a szeretkezést és a harcot.

Felszerelés

  • .45-ös pisztoly
  • I.M.F. páncélzat
  • Hálóvető

Galéria

Előfordulás