FANDOM

Őrmesteri rangig viszi az USCM kötelékében, utolsó állomáshelye a Hadley's Hope. 2179-re a bőre cserzett, kefefrizurája már őszbe vegyül, ellenben világoskék szeme energiát sugall. A kolónián talán a legidősebb katona, ám közel sincs annyira idős, mint amennyinek kinéz, hiszen csak 42 éves (2137 januárjában született).

Katonaélet

Családjában tradíció a katonáskodás, azonban Aldo nem elég okos és ambiciózus, hogy tovább vigye az őrmesteri rangnál. Többször fokozták le tizedessé, amiért szembement azokkal a tisztekkel, akik nála jóval fiatalabbak.

Új parancsnok

2179 június 10-ének reggelén megérkezik a katonák új felettese, Demian Brackett százados, aki hamar nekikezdene átformálni a helyőrst, kezdve azzal, hogy megregulázza a bajos katonákat és hogy közli Al Simpsonnal: a katonákat többé nem fogják kíséretként kiküldeni a kint dolgozó telepesek mellé.

A százados mindkét feladatát kénytelen félretenni, hiszen a bajos katonák feje, Marvin Draper őrmester éppen kint van, ráadásul Simpsonnal sem tud tárgyalni, hiszen az ominózus őrmester bajban van. A százados, Julisa Paris hadnagy, Chenovski, Hauer, Nguyen, Stamovich és Pettigrew kimennek értük a felrobbanni készülő atmohoz, a járművet Aldo vezeti. Az út nem könnyű, hiszen az őrmesternek nehéz terepen, zéró látótávval, csupán a műszerekre támaszkodva kell sietnie.

Aldo és Pettigrew a járműben marad, míg a többiek bemennek az atmoba. Draper és Ankita Yousseff közlegény épségben jönnek ki, ám Otto és Curtis Finch holtan (utóbbi a járműben hal meg). Az elkövetkező napokban a százados próbálja betörni a bajos katonákat, akik eme akcióban inkább Drapert követték.

Vihar előtti csend

Június 21-én Aldo és egy csapat katona Demian vezetésével kimennek a bajba került Jorden családhoz, akik ráleltek az űrutas hajóra. A katonák másnap 04:00-ra érnek ki, mindenki ledöbben azon, hogy Russ Jorden fején valami lény van. A családot épségben hozzák vissza 21:00-ra a kolóniára. Aldo és Chenovski hordágyon viszik az orvosi részlegbe Russt, miközben a telepesek rémülten nézik a lényt.

A roncshoz több ember megy ki, 24 óra leforgása alatt 13 ember kerül vissza arctámadóval a fején és ekkor születik meg Jordenből az első idegen. Az első alieneket Simpson befogná, ám gyorsan kiderül, hogy azok már kifejlődtek és nem egy ember tűnt el, vagy halt meg. A következő napokban a helyzet rosszabbodik, a telepeseket védett helyekre kell vezetni, miközben a katonák és önkéntesek próbálják felkutatni a lényeket.

Utolsó védvonal

Június 26-ára kritikussá válik a helyzet, a telepesek jó részét egy védhetőnek gondolt helyre, a vezérlőterem körül helyezik el. Brackett és egy tucat katona indul elpusztítani az alienek fészkét az 1-es számú atmonál, eközben a telepen Paris hadnagy alatt féltucat katona marad, köztük van Aldo.

Az idegenek nemcsak visszaverik a katonák támadását, de lerohanják a telepet is. Aldo a helyzet ellenére teljesen nyugodt, úgy van vele, hogy ha meg is hal, a halálsikolyával majd jelez a többi őrszemnek, akik szintén a folyosókon vannak. Az alienek nem őt támadják meg, hanem Chenovskit. Aldo sietett volna a többieknek segíteni elintézni a lényt, de már elkésett (a xenot kilövik), azonban éppen jó helyen van, hogy lássa az idegeneket betörni egy lehegesztett ajtón. Az őrmester közelében egy Virgil nevű telepes van, akit hamar leölnek (igazából a saját hegesztőpálcája végez vele). Aldo a plazmapuskájával ugyan eltalálja az egyik idegent, de nem okoz kárt, több lövést nem tud leadni, hiszen a lény kiüti a kezéből a fegyvert és meglékeli a férfi fejét a szekunder nyelvével.

Felszerelés

  • Páncélzat és sisak

Előfordulás