FANDOM

Egy xenomorph, ami Tirgu-Mires egyik barlangjáratban él. Színe fehér, ami az öregedésnek tudható be, lassabb is mint fajtársai, de ettől eltekintve még ugyanolyan halálos. Testalkata rendkívül karcsú, a csontok szabályosan láthatóak, nagy magassága arra utal, hogy nem emberből született meg.

Egy speciális eset az idegeneknél, mikor nincs királynő (ha nincs királynő, akkor az egyik xeno válik azzá, ha pedig ez nem sikerül, a lények lassan elkezdenek haldokolni, vagy hibernálják magukat). Talán a space jockeynek volt köze hozzá, aminek teteme a barlang egyik részében található. Mikor az emberek kolonizálják a bolygót, többen a barlangban tűnnek el örökre. A helyiek azt hiszik, hogy egy kísértet lakik ott, de valójában "csak" az albino alien (a Weyland-Yutani tudja, hogy a bolygót alienek lakták, így ők majd felkészülve jönnek ki). A 2240-es években sikerül a lényt néhány W-Y fegyveresnek megölni (az ott levő néhány tinivel, akik a xeno elől menekültek), a fegyveresek az űrutas tetem miatt jöttek ki, nem eme magányos alien semlegesítése miatt.

Galéria

Előfordulás