FANDOM

Nem ismert, hogy milyen kapcsolatban van azzal az Alan "Dutch" Schaeferrel, aki Val Verde dzsungelében megöl egy predatort. A kiborg Dutch részt vesz a 2. Alien-Föld háborúban (Föld visszavétele), ahol elveszti az egyik karját. Ez egy ismeretlen gyarmaton történik meg, mikor a helyiekkel karöltve megtámad egy alien fészket. A hiányzó végtagot a W-Y egy M56 Smartgunnal pótolja.

San Drad

A Föld megtisztul az alienektől, de azok még visszatérnek és végigpusztítják az USA városait, amíg el nem érik San Drad városát. Dutch őrnagyi rangban szolgál Linn Kurosawa hadnagy mellett a tengerészgyalogos szakaszban. A szakasz tagjai mind meghalnak és csak a két kiborg marad életben. Az alienek már elözönlötték volna őket, de ekkor három predator jelenik meg, akik megmentik őket. A kiborgok társulnak a két yautjával, hogy élve kijussanak innen (a harmadik vadász eltűnik). Dutch ötletét követve a csatornákon keresztül próbálnak elmenekülni a helyről. Bár a terv sikerrel jár, még mindig a városban vannak, a távolban pedig meglátják a fészket. APC-vel mennek oda, hogy felszámolják a xenok bázisát, ez sikerül is.

Látnak egy lezuhanó UD-4 gépet, a roncs felé mennek, az erdőbe, ahol tengerészgyalogosokkal küzdenek meg. Mint kiderül, Bush tábornok az alieneket befogja és a Weyland-Yutaninak passzolná le. A tábornokot követve eljutnak egy kutatótelepre/űrkikötőbe, ahol nem csak a katonákkal, hanem az elszabadult alienekkel is megküzdenek. A négy harcos még időben feljut Bush induló hajójára, eljutnak a tábornok elé, de a túlsúlyos tisztet nem ők, hanem a királynő öli meg. Az utolsó harcban sikerül az úrnőt és annak szolgáit megölni.

Linn átprogramozza a hajót, hogy az űrkikötőbe csapódjon be, ez végbe is megy és az összes alien meghal, a Föld újra megtisztul. Mindezt a négy harcos egy mentőkompban nézi végig. San Drad egyik terén landolnak, ahol a predatorok átadnak nekik egy pengét a bátorságuk jeleként. A vadászok elmennek, de mind tudják hogyha legközelebb találkoznak, akkor lehet hogy ellenségek lesznek.

Utóhatás

Az incidens után visszatér a tengerészgyalogsághoz, ahol törlik az emlékeit, hiszen nem csak predatorokkal működött együtt, de kompromittálhatja a Weyland-Yutanit és az USCM-et.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás