FANDOM

Eredeti neve Chalmer 3, a Borodino szektor egyik bolygója. A névváltozás akkor történik meg, mikor a Aerodyne Corporation birtokba veszi és székhelyévé teszi. A 2170-es évek végére már terraformálva van. A bolygó hideg, az atmoszférája vékony, de lélegezhető. A felszín nagy részét végtelen sztyeppék teszik ki, amiken állandó szél fúj. Bár kevéske víz található a planétán, ez nem zavarja az itt élő 25 millió embert, akik teljesen önellátóak és kényelmes életet élnek. A települések nagy szélfogók mögé épültek. A könnyű és nehézipar jelentősnek mondható, itt a Weyland-Yutani segítségével készülnek az Aerodyne hajói.

A két cég a 2170-es évek végére megnyitja az új kereskedelmi utaz az Arcturus környékén, ami nem érinti a Földet. Ez nem kicsit bőszíti fel a kormányokat és számos céget, hiszen így a kereskedelem feletti beleszólásuk lecsökkent. A W-Y, Aerodyne és Hyperdyne Systems triumvirátus eme útvonalat teljesen a kezében tartja, CMC-s alakulat a közelében sincs, bár az ICC annyit elért, hogy pár űrállomást telepítsen oda. Itt virágzik a csempészet, hiszen a három cég, illetve az ICC is bír számos korrupt alakkal, még magas körökben is. Így nem csoda, hogy itt a drogokon kívül a Pandoráról való technológiát is csempészik.

Előfordulás