FANDOM

A Sybaris 503 egyetlen kolóniája, ami bányászattal foglalkozik, illetve otthont ad egy labornak is. A tudósok rájönnek arra, hogy a száraz leprával fertőzött emberekből nem születik meg a mellkasrobbantó, vagyis a kifejlett alienek nem bántják őket, hiszen a lény az emberekben nem halt meg, de kitörni se tud. A kolónia néhány tudósnak ad otthont, illetve annál több leprával fertőzött bányásznak és egy ismeretlen létszámú alien populációnak egy királynővel együtt.

Felszámolás

A 23. század közepe felé az Adelaide and Bombay Holdings Alliance válik a telep új urává, ők pedig nem látnak értelmet abban, hogy tovább pénzeljék a munkálatokat. Kiküldik Armand Gautier ezredest egy tucat állig felfegyverkezett céges fegyveressel, hogy felszámolják a helyet. Az ezredes megtudja a helyiektől, hogy egy titkolt kísérletet folytattak: szintetikus-alien hibrideket készülnének tömegesen gyártani. A végrehajtó dönt: mindenkit megölet, a helyet megsemmisítené, az adatokat letöltené és magával vinné az egyetlen prototípust, Eloiset. A terve kudarcot vall, az android tesz róla, hogy a végrehajtók felszabdalva, vagy keltetőként találják magukat, jómaga a túlélő leprásokkal elhagyja a bolygót, míg a kisebb alien fészek a bolygón marad.

Ismert itt élők

Galéria

Előfordulás