Advertisement

Az Idegen Fajok Törvénye Jocasta Malvaux érdeme, aki kb. 50 szenátorral dolgozta ezt ki a 2180-as években. Eme egyezmény szabályozza az emberiséget, hogy ne irtsanak ki különböző fajokat más bolygókon, egy alcikkelye is létezik, ami a Malvaux-kiegészítés néven ismert. Eszerint tilos őshonos fajokat kiirtani a bolygókon.

Jocasta az Idegen Fajok Törvényét a Kongresszusban vitte végbe. Ez engedi ama idegen fajok létét, amik beilleszkedtek egy új bolygó táplálékláncába és nem teszik azt tönkre. A Törvény szerint tilos kipurgálni a fajokat, ha azok értelmesek, még ha veszélyeztetik is a bolygót. Jocasta távozta után (a Rosamond 6-ra megy) sok ember aggódni kezd, hogy a törvény túl rugalmatlan, így kerül bele az a kiegészítés, hogyha a bolygót tönkreteszi egy új faj, akkor azt ki kell irtani, ilyenek a xenok is. A Törvény úgy jött létre, hogy nem tudtak az alienekről, így rájuk neccesen illeszkedik az eredeti verzió, ezért történt a revízió.

Malvaux szándékosan kreálta meg a Törvényt, hogy fedezze a kutatását. Ugyanis ő hallott a USCSS Nostromo sorsáról és egyszerűen beleszeretett a gyilkos fajba. Pénzt és kapcsolatokat nem sajnálva Jocasta mindent megtett, hogy a törvény megszülessen, így ő szabadon tanulmányozhatja a lényeket a Rosamond 6-on, miközben senki se fogja veszélyeztetni az idegeneket. A híres kutatónő arról nem is tudott, hogy távozta után megszületik a módosítás, ami szerint a xenomorfok mindenképpen pusztítandók. A Rosamond 6-on az őrült tudós majd saját bőrén tapasztalja meg, hogy álom helyett rémálmot kergetett, mindenesetre a Törvénye megmarad, ami nagyban serkenti az űrfelfedezés iránti vágyat.

Előfordulás

Advertisement