FANDOM

Aaron egy kisgyerek, aki az LV-426-on létesített kolónián él, legalábbis míg be nem következik az alien infesztáció. Göndör, fekete hajú gyerek, aki elégé ingerlékeny és szokása problémáit verekedésben rendezni.

Gyermekkor helyett

2179 június 22-én a Jorden család katonai kísérettel ér vissza a kolóniára. Russ Jorden fején egy arctámadóval a medikai részlegbe kerül. A gyerekei, Tim és Newt egy dadus felügyelete alá kerülnek. Mrs. Hernandez mélyen alszik, így fel sem tűnik neki, hogy Aaron felkereste Timet (jó barátok és egykorúak, Tim anyja csak remélni tudja, hogy Aaron megjavul és nem fogja Timet belevinni a rosszba).

Aaron pontosan tudja, hogy hol van Russ és a szellőzőjáratokon keresztül eltudja vezetni a két gyereket. Tim azonnal, míg Newt némi habozással követi őt a járatokba. A három gyerek fül és szemtanúja lesz annak, hogy Russból megszületik egy alien. A helyzet még rosszabb lesz, ugyanis jó pár ember fertőzve kerül vissza a telepre, a xenokat nemhogy levadászni nem sikerül, de még védelem sem létezik ellenük.

Június 26-ának reggelén Tim és Aaron az egyik viszonylag biztonságos helyen szóba elegyedik egy Chenovski nevű katonával, aki nyugtatja őket, hogy majd ő megvédi őket. A két srác ebben kételkedik, de alaposan megjegyzik azt, hogy a kifejlett idegenek nem tudnak beférni a szellőzőbe, ergo ott biztonságban lehetnének. A délután folyamán a telepesek egy része a biztonságosabbnak tűnő vezérlőterembe mennek át, ám itt éri őket a halál. Az alienek betörnek és akit nem ölnek meg, azt elragadják. Így jár Aaron is, aki a szellőző felé futott volna.

Előfordulás