FANDOM

Figyelem! Az elnevezés nem hivatalos, hanem az AvP: War FRPG Adatbázisából való!

Valamikor az Alien-Föld háború ideje alatt a Weyland-Yutani több száz módosított idegent hoz létre 2194 novembere és 2196 szeptembere között. A cél a Földön lévő idegen populáció felszámolása a tűz ellen tűzzel elv alapján, mint ahogy azt Thomas A.W. Spears dandártábornok megálmodta, majd belebukott. A tiszt gondolatát és a K-Series terén szerzett tapasztalatokat egybegyúrva létrejön az A-Series (kitinpáncéljuk barna színben tündököl). Az A-Széria ugyan megtámadja az embert is, de a módosított arctámadók révén nem tudják őket megfertőzni. Mivel a normál xenok más fajként érzékelik az A-szériásokat, így megtámadják őket, ekkor akár ignorálják is az embereket. A gyakorlatban nem így történik, egy crusher praetorian maga mellé állítja a normál idegeneket és közös erővel tör az emberekre, legalábbis míg egy röpképes királynő nem végez vele és ő nem kezdi el irányítani az A-széria maradékát.

Rövid élet

A Capella fedélzetén tárolt egyedek valamilyen módon elszabadultak, magukkal hozva az űrhajó pusztulását. A robbanás ugyanakkor nem vet véget a módosított idegeneknek, ugyanis az épségben maradt modulok Amerika egy városában csapódnak be. A US Army és civilek egy csoportja így kénytelen elszenvedni egy erőteljes támadást a normál és módosított idegenek jóvoltából. A harcok során az A-Szériás idegenek ha nem is pusztulnak ki, de nagyban megcsappan a számuk. Az eredetileg alien irtásra tervezett A-Széria inkább jeleskedett emberölésben, mint az alien populáció megritkításában.

Az A-Széria

  • Drone: nem különböznek a normál idegenektől, semmi elváltozás nem látható.
  • Szárnyas arctámadó: a gazdatestek megölésére tervezték, így a normál idegenek nem tudják keltetőnek felhasználni azokat.
  • Crusher praetorian: A hatalmas bestia minden bizonyára azért jött létre, hogy a normál idegenek nagyobb teremtményeivel (királynő, praetorian, ravager) küzdjön meg. A harcmezőn képes uralma alá hajtani a normál idegeneket, így azok őt szolgálják, ezt meg is teszi az US Army kis csoportjával szemben. Bár több katonát, APC-t és egyéb járművet pusztít el, mégsem bír egy névtelen katonával, aki többször is leküzdi. A gigász az A-Series és normál idegenekkel együtt betör az emberek menedékhelyére, ahol nem a katonák, hanem egy megjelenő röpképes királynő végez vele. Az úrnő a már legyengült praetoriant pillanatok alatt felszabdalja, majd torzóját az épületek közé vágja. Míg élt, a praetorian a támadása során előszeretettel használta ki hatalmas termetét, nem egyszer agyontaposva az embereket, vagy feldöntve/eldobva a járműveket, bár volt rá példa, hogy a katonákat egészben nyelte le.
  • Ismeretlen tüskelövő idegen: legalább négy példány éri el élve a Földet. Hátukból újranövő tüskéket képesek kilőni, amik követik az áldozatot. A négy lábon közlekedő alienek könnyedén képesek feldönti dzsipeket, bár nem ez a szerepük. Feltehetően arra szánták őket, hogy organikus tüzérség legyenek. Jobban bírják a lövéseket, mint a normál idegenek, de nem elpusztíthatatlanok.

Galéria

Előfordulás