FANDOM

Egy Hold méretű bolygón található, ami szabályos pályán kering a napja körül. Egy tengerészgyalogos bázis Thomas A.W. Spears dandártábornok vezetése alatt, egy rakás ehhez hasonló bázis van az USCM birtokában, de ez a telep más mint a többi, mert a dandártábornok nem mindennapi dolgot tesz, kész akarva tenyészti a Halált. 500 katona, illetve 48 kutató és orvos, 15 munkarobot, plusz néhány android él itt.

Spears uralma

A bázist egy kupola veszi körül, ivóvizet a bolygó földalatti barlangjaiban levő rengeteg jég felolvasztásából nyernek. Pénzt nem használnak a bázison. Az egész telep be van kamerázva, vagy lehallgatókkal telepítve, mert Spears paranoiás és nem bízik senkiben. A tábornok elkezdi létrehozni saját szörnykommandóját, ami alienekből áll, a gazdatesteket a katonákból válogatja valamilyen szabály megszegésével vádolva őket, aminek büntetése: az egyén keltetővé válik. A bázis hamarosan 175 főre apad.

4-5 napra található egy 180 fős kolónia, ahol az emberek a földalatti üregekben élnek és egy hajót birtokolnak, amivel ellehet hagyni a bolygót (a bázison az összes hajó csak Spears engedélyével indulhat). Az őrült főtiszt a kolóniát is alien keltetőnek használja.

Lázadás

2194 májusában a bázison landol a USS American, fedélzetén Davey Arthur Wilks, Billie és Mitchell Bueller. Powell őrnagy (Spears helyettese) rábírja őket, hogy szítsanak lázadást és öljék meg Spearst mielőtt mindenkit keltetőnek használna. A lázadást leverik Spears emberei és az idomított idegenek. A USS MacArthur és a USS Jackson hagyja el a bázist (Spears, Billie, Wilks és pár száz idegen egy királynővel). A többi katona ott reked az idegenek nyüzsögte bázison (Spears a többi hajó hajtóművét felrobbantotta). Az embereket valószínű, hogy a xenok ölik meg.

Ismert katonák

  • Maxwell
  • Dowling
  • Robert T. Patin
  • Atkins
  • Gizhamme Ceman
  • Kohm
  • Maury

Galéria

Előfordulás