FANDOM

1. világháborús francia tábornok, mégpedig abból a fajtából, akik ész nélkül a biztos halálba küldik a katonákat és saját rossz döntésüket a harcoló katonákra fogják.

Somme

1916 június 26-án az egyesített francia és brit csapatok rohamra indulnak a német állások ellen. Itt Émile súlyos hibát vét, úgy véli, hogy a mustárgáz nem fogja hátráltatni a támadást, az eredmény nem is marad el: a francia gyalogosok és brit harckocsizók sorra hullanak el. A tábornok hatalmas haragra gerjed, felkeresi a tábori kórházakat és leordítja a sebesülteket, hogy ne szimuláljanak, hanem azonnal menjenek rohamozni, ellenkező esetben főbelövetést kapnak.

Ezt Jean Brunaud (egy közlegény, aki megfigyeli, hogy a csatamezőkön predatorok vannak, szerez is egy sisakot, amit a tábornoknak kellett volna megmutatnia, de a főtiszt túlságosan le volt foglalva a katonák halálba küldésével) megelégeli és pisztolyt szegez rá, ezt látva a sebesültek fogják és kidobják Émilet a lövészárokból és néhányszor utána is lőnek, hogy menjen csak maga rohamra. A tábornok eltűnik a katonák szeme elől, mivel sűrű füst van, ebből a füstből jelenik meg egy yautja, aki lefejezi a főtisztet.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás